Кабінети обладнані комп'ютерною технікою
ІКТ - важливе сьогодення, без якого не існує «завтра» в Освіті
Переваги інтерактивної дошки перед звичайною, на якій пишуть крейдою, надзвичайно великі, тому що дозволяють учителю використовувати засоби навчання легко й невимушено, знаходячись в постійному контакті з класом. Інтерактивні дошки, (а їх у закладі 9 і ними оснащені кабінети фізики, хімії, біології, історії, математики, 2 кабінети української мови, та 2 лінгафонні кабінети , в яких можуть працювати всі вчителі комплексу), дають можливість розширити використання електронних засобів навчання, тому що вони передають інформацію слухачам швидше, ніж при застосуванні стандартних засобів. Вони дозволяють учителю збільшити якість сприйняття матеріалу за рахунок збільшення кількості ілюстративного матеріалу на уроці. Використання інтерактивних дощок допомогло вирішити проблеми,пов’язані з відсутністю навчальних карт з історії, географії тощо.
Інтерактивна дошка стає незамінним супутником вчителя на уроці, відмінним доповненням його слів. Вона дозволяє вчителю створювати прості і швидкі поправки в наявному матеріалі прямо на уроці, під час пояснення , адаптуючи його під конкретну аудиторію, під конкретні завдання, поставлені на уроці. Інтерактивні дошки дозволяють учням сприймати інформацію швидше, брати участь у групових дискусіях, роблячи обговорення ще більш цікавим, виконувати спільну роботу, вирішувати загальну задачу, поставлену вчителем. Також дають змогу проводити перевірку знань учнів відразу в усьому класі, організувавши грамотний зворотний зв'язок "учень - учитель " з використанням планшетів та нетбуків через інтернет в системі «Тесторіум».
Можливість використання ігрових елементів на уроках із застосуванням інтерактивної дошки робить уроки яскравішими, значно підвищує рівень мотивації учнів, їх зацікавленість предметом.
На інтерактивній дошці можна одночасно проектувати і писати. Це в свою чергу значно розширює можливості вчителя: стало можливим демонструвати будь-який «оцифрований» матеріал (креслення, схеми, графіки, малюнки, текст, зміст самостійних і контрольних робіт, презентації, відеоролики і т.п.) і працювати з ним.
Перевагою інтерактивної дошки є можливість організації спільної роботи над документами, таблицями або зображеннями. Це може бути проведення семінарів при роботі над проектом. Можна разом обговорювати, дивитися, вносити зміни. Скільки б не було учасників проекту, всі знаходяться в рівних умовах - усім усе однаково видно і чути.
Також можлива організація групової роботи, але вже в мережі Інтернет. Якщо виникає необхідність у відвідуванні певного сайту - для ознайомлення з деякою інформацією та її спільного обговорення, наприклад on - line тестування – спільний перегляд питань і обговорення варіантів відповідей .
Можливість передачі даних по мережі Internet робить інтерактивний комплекс чудовим інструментом для дистанційного навчання. Тепер з технічної точки зору відстань - не проблема. Можна перебувати в різних містах , але бути присутнім на одному уроці. Відеоконференції - явище досить часте, за допомогою мережі Інтернет учасники конференцій можуть і чути і бачити один одного. У такому форматі учителем англійської мови Лисою С. О. було проведено відеоурок-конференцію для учнів старших класів гімназії з колишнім волонтером Корпусу Миру Джулією Бенсон.
В закладі є 9 кабінетів обладнаних телевізорами діагоналлю 55 дюймів (9 кабінетів НУШ), які є засобами візуалізації на уроці.
Кожен учитель має ноутбук (35 штуки) який він може використовувати на уроках підключаючи до інтерактивних дошок та телевізорів, для дистанційного навчання.
У закладі наявні 2 комп'ютерні кабінети, в яких налічується 11 комп'ютерів 2020 року, 10 комп'ютерів 2021 року, 4 комп'ютери 2007 року.
Наявні 2 лінгафонні кабінети, які обладнані 15 комп'ютерами 2018 року та 12 комп'ютерами 2019 року.
3 ноутбуки встановлені в інформаційно-ресурсному центрі.
В закладі наявні 25 нетбуків та 25 планшетів 2012 року.