A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Маньківський навчально-виховний комплекс ”Заклад загальної середньої освіти I-III ступенів - гімназія”
Маньківської селищної ради Черкаської області

Три поради для протидії дискримінації та булінгу в школах в умовах воєнного стану

Дата: 17.03.2022 12:08
Кількість переглядів: 84

Ми вже не раз говорили про проблему дискримінації та про те, як важливо виховувати в дітях толерантність. Зараз це питання не втрачає актуальності: до центральних та західних областей України приїхало, рятуючися від війни, багато вимушено переміщених осіб. І хоча більшість людей ставиться до них зі співчуттям та розумінням, на жаль, нюанси таки є. 

У ваших класах уже з’явилися (або можуть з’явитися найближчим часом) учні, які приїхали з територій, на яких ведуться активні бойові дії. Як поводити себе та як пояснити учням, що перед ними рівні? А навіть якщо новеньких учнів і немає, як ставитися до приїжджих? Діти можуть ставити вам такі запитання, тож потрібно бути готовими до них.

Перший акцент: допоможіть дітям вивчити правильну термінологію. Їхні нові однокласники (та й усі приїжджі загалом) не біженці. Люди, які знаходяться на території своєї країни, не можуть бути біженцями. Вони – вимушено переміщені особи (ВПО). 

Поясніть учням, що люди приїхали до більш безпечних регіонів країни тому, що були змушені, бо вони рятували дітей та себе, а не тому, що їм просто захотілося відпочити. За інших умов вони радо залишилися б удома, де в них є все: житло, гроші, робота, гідні умови для дітей тощо. 

Говоріть із учнями відверто

Зараз багато хто чує історії про вимушено переміщених осіб, які поводили себе не надто чемно, а то і грубо, зі стороною, що їх приймає....


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора